Conniption
0113 40 50 00

Efficiënte en proactieve oplossing

Uitdagingen bij Klok’uus

“We hadden te maken met uitdagingen op het gebied van telefonische bereikbaarheid. Op sommige dagen moesten we bereikbaar zijn voor sales, zelfs wanneer we gesloten waren. We gebruikten meerdere toestellen die op verschillende momenten bereikbaar moesten zijn, wat vaak leidde tot verwarring. Regelmatig kwamen specifieke vragen bij de verkeerde personen terecht, waardoor gasten lang moesten wachten of iemand aan de lijn kregen die hun vragen niet kon beantwoorden. Dit had een negatieve invloed op de klantervaring en veroorzaakte frustratie bij onze gasten.”

Oplossing voor Klok’uus

“Het programma dat we eerder gebruikten, was te beperkt. We konden geen statistieken inzien, aanpassingen niet flexibel doorvoeren en onze vorige aanbieder dacht niet actief met ons mee. Bij Conniption vonden we een oplossing die dit alles wél bood, met uitgebreide mogelijkheden en een proactieve aanpak,” vertelt Leoni.

Implementatie

“De implementatie verliep soepel. Vooraf bespraken we welke routes de beller zou afleggen. Bij het instellen werd dit nogmaals doorgenomen en het systeem uitgelegd. Daarna waren ze uitstekend bereikbaar voor vragen en/of aanpassingen. In het weekend waren er wel wat problemen met het overzetten van onze gegevens, waardoor we tijdelijk een noodoplossing moesten gebruiken. Gelukkig werd dit snel verholpen en werkte het systeem weer correct.”

Resultaten

“Nu werken we veel efficiënter, omdat gasten via het bandje direct de juiste informatie krijgen. Dit bespaart ons tijd en moeite. Dankzij de monitoringfunctie kunnen we onze telefoongesprekken goed analyseren en waar nodig bijsturen voor een betere dienstverlening. We zijn zeker tevreden. Het systeem voorziet ons van alle gemakken en zorgt ervoor dat we efficiënt kunnen werken. We geven vijf sterren voor de vriendelijke en professionele service, deskundige hulp en proactieve houding om de beste oplossingen te vinden,” aldus Leoni.

Toekomst

“Als de samenwerking zich zo voortzet, hopen we nog lang klant te blijven. Een tip voor de toekomst zou zijn om pakketten aan te bieden, waarbij professioneel ingesproken bandjes zijn inbegrepen. Het zou ook geweldig zijn als we uiteindelijk de telefooncentrale kunnen koppelen aan ons reserveringssysteem.”

Aanbeveling

“Absoluut! De klantenservice is uitstekend, het systeem is gebruiksvriendelijk, en de proactieve houding van jullie team maakt echt het verschil. Het is een oplossing die niet alleen efficiënt werkt, maar ook ondersteuning biedt wanneer dat nodig is. Een aanrader voor elk bedrijf!”

Bekijk meer klantcases

Smart Installatietechniek
  • Telefonie
Smart Installatietechniek

Betere bereikbaarheid en efficiënter werken dankzij Conniption

  • Telefonie
NVM Service Office
  • Productiviteit
  • Telefonie
  • Integraties
NVM Service Office

Conniption bood een maatwerkoplossing die perfect aansloot op onze systemen.

  • Productiviteit
  • Telefonie
  • Integraties
Sandee Groen
  • Integraties
  • Productiviteit
  • Telefonie
Sandee Groen

Sandee Groen optimaliseert communicatie

  • Integraties
  • Productiviteit
  • Telefonie
SAMAN Groep
  • Integraties
  • Telefonie
  • Productiviteit
Saman Groep

Saman Groep verbetert klantbereikbaarheid

  • Integraties
  • Telefonie
  • Productiviteit
ITN Groep
  • Integraties
  • Telefonie
  • Productiviteit
ITN Groep

ITN Groep verbetert bereikbaarheid door integratie met Xelion

  • Integraties
  • Telefonie
  • Productiviteit
Sinke Komejan
  • Integraties
  • Telefonie
Sinke Komejan

Sinke Komejan kiest voor Conniption

  • Integraties
  • Telefonie
Addmark
  • Integraties
  • Telefonie
AddMark

Addmark groeit door integratie met HubSpot

  • Integraties
  • Telefonie
ABO Group
  • Telefonie
ABO-Milieuconsult

ABO-Milieu verbeterd bereikbaarheid en interne processen

  • Telefonie
Schutse Zorg Tholen
  • Telefonie
Schutse Zorg Tholen

Conniption heeft onze telefonische bereikbaarheid aanzienlijk verbeterd

  • Telefonie