Maatwerk oplossing voor bestaande CRM-systemen
Uitdagingen bij NVM Service Office
“Bij NVM Service Office werken we met meerdere teams, verspreid over verschillende locaties, waarbij elk team zijn eigen klanten beheert. Dagelijks verwerken wij grote hoeveelheden inkomende en uitgaande telefoontjes. Voor een optimale werkwijze hadden we behoefte aan een stabiel telefoniesysteem dat goed geïntegreerd kon worden met ons CRM en PowerBI, en overzicht bood via een gebruiksvriendelijk dashboard.”
Maatwerkoplossing
“Via een tip binnen de NVM en verdere research kwamen we in contact met Conniption. Wat ons direct aansprak was hun maatwerkoplossing, die naadloos aansloot op onze bestaande systemen, en hun persoonlijke benadering. Conniption bood ons niet alleen een efficiënte oplossing voor telefonie, maar dacht ook proactief mee in de integratie met onze CRM-systemen.”
Soepel implementatieproces
“De implementatie van Conniption verliep soepel, mede door de bestaande ervaring binnen ons team. Conniption begeleidde ons nauwgezet door elke stap van het proces, van de technische implementatie tot de training van onze medewerkers. Een van de grootste uitdagingen was ervoor te zorgen dat onze klanten geen hinder ondervonden van de overgang. Dankzij de proactieve samenwerking tussen Conniption en onze systeembeheerder, werd deze transitie zonder problemen gerealiseerd.”
Verbeterde bereikbaarheid bij NVM Service Office
“Sinds de implementatie van Conniption zijn we beter in staat om de grote hoeveelheden telefoontjes effectief te verwerken, zonder in te leveren op bereikbaarheid. Het systeem groeit mee met onze ambitieuze uitbreidingsplannen. Met Conniption zijn we klaar voor de toekomst.”
Een betrouwbare partner
“We zijn bijzonder tevreden met de persoonlijke en proactieve aanpak van Conniption. De ondersteuning is van hoge kwaliteit en eventuele problemen worden snel en efficiënt opgelost. Conniption heeft zich in de afgelopen jaren bewezen als een betrouwbare partner die ons bedrijf door en door begrijpt.”
Toekomstige groei van NVM Service Office
“Wij verwachten dat Conniption ons blijft ondersteunen in onze groei, waarbij we ook kijken naar aanvullende diensten zoals WhatsApp Business-oplossingen in combinatie met ons CRM-systeem.”
Persoonlijke service en groei
“Wij bevelen Conniption zonder twijfel aan andere bedrijven aan die op zoek zijn naar maatwerkoplossingen voor telefonie en bereikbaarheid. Hun combinatie van persoonlijke service en technische expertise heeft ons geholpen om een grote sprong voorwaarts te maken.”