Conniption
0113 40 50 00

Sinke Komejan verbetert bereikbaarheid

Uitdagingen

Voordat Sinke Komejan in aanraking kwam met Conniption, hadden ze minder goede ervaringen met hun vorige telecomaanbieder. Deze aanbieder was gevestigd in de Randstad, wat voor Sinke Komejan te ver weg was. “Gedurende de tijd ontdekten we dat ze ons bedrijf eigenlijk niet kenden, ook niet op het gebied van telecommunicatie,” vertelt Philip.

Oplossing voor Sinke Komejan

Toen de directeur van Sinke Komejan op een beurs in contact kwam met Conniption, werden de eerste gesprekken gestart. Ze overwogen al een tijdje om een andere aanbieder te benaderen. Wat hen uiteindelijk aantrok, was dat Conniption lokaal aanwezig is en dus snel kan handelen bij eventuele problemen of calamiteiten. “Conniption weet wie je bent, er zijn korte lijnen en ze kunnen snel actie ondernemen. Ook de klantgerichtheid en servicegerichtheid spraken ons erg aan,” aldus Philip. Het meedenken met hun bedrijf werd ook als zeer prettig ervaren.

Implementatie bij Sinke Komejan

Het implementatieproces van Conniption verliep erg soepel. Er was goede en duidelijke communicatie tussen beide partijen en ze wisten precies wat er van elkaar verwacht werd. “De samenwerking met het team van Conniption tijdens de implementatiefase was uiterst prettig,” vertelt Philip. Er waren geen grote obstakels tijdens het proces, omdat Conniption toegang had tot de telefooncentrale en alle instellingen 1-op-1 konden worden overgenomen.

Tevredenheid en ondersteuning

Sinke Komejan is zeer tevreden over de oplossing die Conniption heeft geboden. KPN EEN was al een goede oplossing voor hen, vooral vanwege de integratie met hun CRM-pakket Realworks. Maar nu hebben ze ook lokale ondersteuning, wat als zeer prettig wordt ervaren. “De kwaliteit van de klantenservice en ondersteuning is zeer goed,” zegt Philip.

Op dit moment hebben ze nog geen verbeterpunten, omdat ze nog maar een paar weken klant zijn. Maar als de kwaliteit van de dienstverlening zo blijft, blijven ze zeker bij Conniption en KPN EEN.

Aanbeveling

Philip zou Conniption zeker aanbevelen aan andere bedrijven. “Conniption is een lokale ondernemer met verstand van zaken, heeft goed technisch personeel, schakelt snel, en is klant- en servicegericht,” vertelt hij enthousiast. Zijn tip voor andere bedrijven die overwegen om voor Conniption te kiezen? “Doen!”

Afsluiting

Op de vraag of er nog andere opmerkingen of gedachten zijn over hun ervaring met Conniption, antwoordt Philip lachend: “Nee, op dit moment niet. Vraag het over een jaar nog maar eens.

Bekijk meer klantcases

  • Telefonie
  • Productiviteit
Saman Groep

Saman Groep verbetert klantbereikbaarheid

  • Telefonie
  • Productiviteit
  • Integraties
  • Telefonie
  • Productiviteit
ITN Groep

ITN Groep verbetert bereikbaarheid door integratie met Xelion

  • Integraties
  • Telefonie
  • Productiviteit
  • Telefonie
Sinke Komejan

Sinke Komejan kiest voor Conniption

  • Telefonie
  • Telefonie
Schutse Zorg Tholen

Conniption heeft onze telefonische bereikbaarheid aanzienlijk verbeterd

  • Telefonie