Waarom een afspraak?

Kan er geen offerte gemaakt worden op basis van de basispunten besproken aan de telefoon? Het kan maar dat is niet hoe wij werken. Wij werken graag als partners met onze klanten samen. Om partners te kunnen zijn moet je elkaar in elk geval een keer hebben ontmoet, dat praat een stuk makkelijker. 

Wil je klant worden? Maak dan een half uurtje tijd vrij in je agenda en we komen graag bij je langs. Uiteraard ben je ook bij ons welkom voor een kop koffie.

Neem contact met ons op

Overstapservice

Wanneer je ons voorstel na ontvangst hebt goedgekeurd, zetten we de overstap in gang door het aanvragen van nummerportering of het aanmaken van een nieuw telefoonnummer. Na goedkeuring van verhuizing door de andere provider stemmen we een planning met je af. Afhankelijk van de gekozen opties bespreken we dan alvast telefonisch de details met je door, zoals het afstemmen van de belroutering. De volgende stap is het opleveren van de telefonie op de afgesproken datum. Deze oplevering bestaat uit het technisch implementeren van de toestellen en overige netwerkapparatuur, maar - nog belangrijker - ook uit het geven van toelichting op het werken met onze telefonieomgeving en de toestellen. Hoe verbind je bijvoorbeeld door naar een collega? Hoe zet je iemand in de wacht? Deze en nog veel meer andere vragen bespreken we dan centraal en waar nodig individueel.

Offerte aanvragen

Laat je gegevens achter en geef aan in welke dienst je interesse hebt. We nemen contact met je op om een afspraak in te plannen. Ben je al klant bij ons en wil je een uitbreiding op je huidige omgeving? Dan kun je ons altijd bellen, hier je gegevens achterlaten of een mail sturen naar verkoop@conniption.nl.

Huidige toestellen behouden

Een veelgestelde vraag is: “Kan ik mijn huidige toestellen behouden?” Het antwoord op deze vraag is afhankelijk van welk toestel of welke toestellen je nu gebruikt.
Grofweg heb je in voip-telefonie 2 soorten oplossingen: je hebt fysieke telefooncentrales met bijpassende toestellen, de zogenoemde systeemtoestellen. Deze “praten” alleen met de centrale waar ze op aangesloten zijn. Je ziet dit vaak bij Avaya centrales en Aastra (inmiddels overgenomen door Mitel) centrales. Ook bij KPN-centrales en Siemens centrales die met een converter, vaak een patton-box, zijn overgezet van ISDN naar voip-telefonie komt dit vaak voor.

Wij werken altijd met toestellen die universeel zijn. Dit houdt in dat de toestellen die wij leveren, ook op andere telefonieplatformen werken. Mocht je in de toekomst ooit willen overstappen naar een andere oplossing bij ons of bij een andere leverancier; dan werken de toestellen bij 95% van de oplossingen die op de markt zijn.  Zo zorgen we ervoor dat jouw investering bij ons toekomstgericht is. Wij werken daarom met de volgende topmerken: Mitel, Yealink, Gigaset, Panasonic.

Neem contact met ons op om te controleren of jouw toestellen toepasbaar zijn op onze oplossingen.

Heb je een vraag

We horen graag van je!

Bel 0113 405000

24/7 support, altijd bereikbaar