Over KPN EEN

KPN EEN biedt u een grote mate van flexibiliteit. Zo kan KPN EEN meegroeien of krimpen met uw bedrijf doordat u heel eenvoudig het aantal gebruikers kunt laten aanpassen. U kunt maandelijks nieuwe gebruikers-of groepsopties toevoegen of opzeggen. Op deze manier betaalt u dus alleen voor wat u gebruikt.

Gebruikers: vast of vast-mobiel

De telefooncentrale wordt gebruikt door de medewerkers van uw bedrijf: de gebruikers. De keuze voor iedere gebruiker is eenvoudig. Er zijn 2 communicatieprofielen: 1 voor vast bellen(kantoor) en 1 voor vast-mobiel bellen. Beide profielen bevatten alle functies die binnen een zakelijke omgeving noodzakelijk en gewenst zijn. Het vast-mobiel profiel is opgebouwd uit een Zakelijk Mobiel abonnement en een Vast-mobiel module. De Vast-mobiel module zorgt voor volledige integratie van het mobiele toestel met de telefooncentrale en biedt de mogelijkheid om een vast toestel te gebruiken.
 

MijnGesprek

Voor elk gebruikersprofiel is de MijnGesprek app beschikbaar voor Android en iPhone. MijnGesprek maakt voor gebruikers mogelijk de centrale op een makkelijke manier te bedienen. Zo hebt u overal optimale controle over uw bereikbaarheid: op kantoor, thuis, bij uw klant of onderweg. MijnGesprek werkt als de afstandsbediening van uw telefooncentrale en biedt mobiliteit én controle.
 

Vast-mobiel integratie

Vast-mobiel integratie betekent dat mobiele telefoons op netwerk niveau geïntegreerd worden met de telefooncentrale. Hierdoor kan met het mobiele toestel gebruik kan worden gemaakt van de functionaliteiten van de telefooncentrale. Het mobiele toestel gaat automatisch over als een collega u belt via het interne nummer. U kunt mobiele gesprekken doorverbinden, en voor collega’s is zichtbaar wanneer u mobiel in gesprek bent.
 

Heb je een vraag

We horen graag van je!

Bel 0113 405000

24/7 support, altijd bereikbaar