Wanneer je toestel rinkelt, verschijnt er een pop-up in je scherm. De inhoud van de pop-up is volledig naar wens aan te passen. Het is mogelijk om voor verschillende afdelingen, binnen je onderneming, andere informatie te tonen. Voor een klantcontactcentrum is het waarschijnlijk relevant om meteen de bestelhistorie te kunnen zien en een administratieve afdeling heeft juist meer behoefte aan de financiƫle gegevens zoals betaalhistorie. Het kan beide met onze software.

Daarnaast hebben we ook nog een aantal handige functies toegevoegd. Zoals het aannemen of beƫindigen van een gesprek direct vanuit de pop-up, of het uit kunnen bellen met een klik op elk willekeurig telefoonnummer. Je hoeft dus niet meer het telefoonnummer in te toetsen. waardoor je het telefoonnummer niet meer in hoeft te toetsen. Wel zo handig als je klant terugbelt en aangeeft door jullie gebeld te zijn, maar zelf geen idee heeft welke collega het geweest kan zijn.

Zo hebben wij momenteel onder andere een integratie met het complete CRM-pakket ClientBox. Op het moment dat een klant belt wordt direct meer informatie getoond, maar onze koppeling regelt bijvoorbeeld ook dat de timer voor het lopende project wordt gepauzeerd.
Meer info over Clientbox

Voor Recranet Booking hebben we een koppeling gemaakt waarbij de receptie van een recreatiepark direct een pop-up krijgt met de gegevens van de betreffende boeking. Dit maakt de benadering altijd persoonlijk.
Meer info over Recranet.

Conniption Video

Telefoon integratie met Pop-up software

Heb je een vraag

We horen graag van je!

Bel 0113 405000

24/7 support, altijd bereikbaar