Image
Power BI Demo

Met onze software is het mogelijk om je rapporten automatisch te synchroniseren, zo beschik je altijd over de meest recente data, zonder het uitvoeren van handmatig acties.

Voorbeelden van data die je kunt weergeven zijn:

  • aantallen gesprekken (inkomend, uitgaand, doorverbonden, intern) per medewerker;
  • de gespreksduur;
  • de wachttijd; 
  • maar ook de pieken op een bepaalde dag of periode.

Op deze “platte” data kun je weer berekeningen loslaten, om bijvoorbeeld de bezetting beter te kunnen reguleren. Maar je kunt ook de gesprekskwaliteit van medewerkers meten. Een manier om dit te doen is de gespreksduur te combineren met het aantal keer dat een klant belt. Hierdoor ontstaat er namelijk een beeld van de inhoudelijke kwaliteit van het adviesgesprek. Duren gesprekken korter dan gemiddeld,  maar belt een klant meer dan één keer op dezelfde dag? Dan kan het zijn dat de gegeven informatie niet compleet was voor de klant. Duurt het gesprek langer dan het gemiddelde van het team? Dan kan dat ook duiden op het extra moeten trainen van collega’s, om zo het kennisniveau te verhogen. 

Image
Power BI Demo

Uiteraard kun je de conclusie niet trekken op basis van één dag of een paar dagen, maar wel als het data is over een bepaalde periode. Dit soort informatie is voor teams met veel telefonisch klantcontact zeer relevant. De uitgangspunten die voor de organisatie relevant zijn kunnen hiermee beter doorgevoerd worden. 

Conniption Video

Heb je een vraag

We horen graag van je!

Bel 0113 405000

24/7 support, altijd bereikbaar