Meest gebruikte CRM-systemen

Salesforce
Salesforce koppelen met telefonie verbetert klanttevredenheid door klantgegevens direct in een pop-up te tonen tijdens gesprekken.
Salesforce + Conniption

HubSpot
Het koppelen van HubSpot aan telefonie toont klantgegevens direct via een pop-up tijdens gesprekken, wat klanttevredenheid en efficiëntie verhoogt.
HubSpot + Conniption

Recranet
Door Recranet aan je telefoniesysteem te koppelen, krijg je direct inzicht in welke gast er belt, bij welke boeking deze hoort, wanneer de aankomst gepland is en of deze gast al eerder bij je heeft geboekt.
Recranet + Conniption

Realworks
Het koppelen van Realworks aan je telefonie verbetert klanttevredenheid en efficiëntie binnen de vastgoedsector, met directe toegang tot klantgegevens.
Realworks + Conniption

Microsoft Dynamics 365
Microsoft Dynamics 365 bekend voor jou? Wij integreren je telefonieomgeving met Microsoft Dynamics 365, zodat jij direct ziet wie er belt en wat je laatste contactmoment was.
Microsoft Dynamics 365 + Conniption

Itris
Met onze Itris telefonie-integratie werken woningcorporaties sneller en efficiënter, zodat ze huurders beter van dienst kunnen zijn.
Itris + Conniption
Bekijk het webinar
Leer hoe de oplossing werkt en laat je inspireren in ons webinar. Je ontdekt:
- Hoe je eenvoudig sneller en persoonlijker met klanten kunt communiceren, waardoor je écht het verschil maakt.
- Handige tools die je helpen om klanten tevreden te houden én zelfs hun verwachtingen te overtreffen.
- Praktische tips waarmee je tijd en middelen kunt besparen, terwijl je kwaliteit levert waar je trots op kunt zijn.
Integreer jouw telefonieomgeving
Met onze CRM-integratie oplossing wordt elke interactie met jouw klanten soepeler en efficiënter. Zodra een klant contact opneemt, hebben jij en je team direct toegang tot alle relevante informatie, wat resulteert in een snellere en meer gepersonaliseerde service. Dit verhoogt niet alleen de klanttevredenheid, maar verbetert ook de productiviteit van je medewerkers.

De voordelen van integratie met jouw CRM/ERP-systeem

1. Jij bepaalt zelf welke klantgegevens je wilt zien
Bij een klantgesprek krijg je direct relevante klantgegevens, zoals bedrijfsnaam, contactpersoon en telefoonnummer, te zien in een pop-up.

2. Meest recente contactmoment direct zichtbaar
Zie alle contactmomenten van de laatste 90 dagen bij een telefoonnummer, inclusief de collega die de beller als laatste sprak.

3. Loggen van het telefoongesprek in je CRM-systeem
Na elk gesprek wordt een Call-registratie naar je CRM gestuurd. Voeg gespreksnotities toe voor een betere klantrelatie en inzicht voor jou en je collega’s.