Conniption
0113 40 50 00
CRM/ ERP integratie

Gegevens worden gedeeld en uitgewisseld

Integreer je telefonieomgeving met je CRM- of ERP-pakket. Wat betekent dat voor jou? Simpel gezegd: het maakt het mogelijk om gegevens tussen de twee systemen uit te wisselen en te delen. Dit zorgt ervoor dat jij en je medewerkers snel en eenvoudig toegang hebben tot belangrijke klantinformatie, precies wanneer dat nodig is.

Bijvoorbeeld wanneer jij of een van je medewerkers een oproep van een klant ontvangt, zoekt het CRM-systeem automatisch de klantgegevens op en toont deze direct op het scherm. Zo heb je meteen inzicht in specifieke klantinformatie en kun je snel en efficiënt te woord staan.

Het kan nog gemakkelijker. Het CRM-systeem maakt automatisch een notitie van de gespreksduur en de inhoud van het gesprek zodra de oproep is beantwoord. Deze informatie is later eenvoudig terug te kijken en te delen met andere teamleden, zodat iedereen altijd op de hoogte is.

Door je telefonie te integreren met een CRM- of ERP-systeem maak je communicatie sneller, verbeter je de klanttevredenheid en verhoog je de efficiëntie van je interne processen.

Wil jij ook de communicatie binnen jouw organisatie verbeteren? Neem contact met ons op en ontdek hoe onze integratieoplossingen jouw bedrijf kunnen helpen!

Contact