

Bespaar kosten
Hoe werkt de Recranet telefoniekoppeling?
Elke Recranet-gebruiker profiteert van de koppeling tussen CRM en telefonie. Bij een inkomende oproep zie je direct alle klantinformatie van de beller op je scherm, waardoor alle gegevens en contactgeschiedenis meteen inzichtelijk zijn.
Voordelen van de telefoniekoppeling met Recranet
- Efficiëntie voor medewerkers: Medewerkers kunnen sneller werken doordat de juiste klantgegevens direct zichtbaar zijn, wat hun werk leuker maakt.
- Klanttevredenheid: Klanten hoeven geen gegevens door te geven en worden sneller geholpen, wat de gesprekskwaliteit verbetert.
- Volledig overzicht: Zowel de geschreven als telefonische communicatie met klanten is in je CRM zichtbaar, wat een compleet klantbeeld biedt.
Ontdek hoe het werkt
Bekijk ons webinar: CRM & Telefonie integratie
In ons webinar laten we je zien waarom je jouw telefonieomgeving absoluut gekoppeld zou moeten hebben aan je CRM-pakket. Ontdek hoe onze integratie je werkdag moeiteloos laat verlopen, je klanten een glimlach bezorgt en je bedrijf efficiënter maakt.
Besparing per jaar
€ 4.000
10 medewerkers
10 medewerkers
€ 8.000
20 medewerkers
20 medewerkers
€ 20.000
50 medewerkers
50 medewerkers
Verhoog de klanttevredenheid
Extra voordelen:
- Tijdwinst doordat vragen om klantnaam overbodig wordt.
- Klantvriendelijk en persoonlijk de telefoon opnemen.
- Verbeterde samenwerking door inzicht in contacthistorie met collega’s.
- Geen handmatige en foutieve invoer van klantgegevens.
- Directe identificatie van de beller en reden van het gesprek.
- Meer tijd en aandacht voor de klant, wat leidt tot hogere klanttevredenheid.
- Direct uitbellen vanuit de klantgegevens in je pakket.
- Verschillende softwarepakketten binnen de organisatie koppelen? Met Bubble is dat geen probleem!
- Bij doorverbinden verhuizen de klantgegevens mee naar je collega.