Conniption
0113 40 50 00

Vaste telefonie

Ik ontvang geen inkomende oproepen, maar uitgaand bellen lukt wel, wat moet ik doen?

Controleer of uw toestel op DND (niet storen) staat. Als je toestel niet rinkelt bij een inkomend gesprek controleer dan of je toestel op DND (niet storen) staat. Op een fysiek toestel kun je dit vaak zien doordat er een rood lampje brand op het toestel zelf.

Mijn toestel werkt niet, wat kan ik hier zelf aan doen?

Controleer of je enkel inkomend of uitgaand wilt bellen. Herstart je telefoontoestel. Heeft u opeens een probleem met één specifiek IP-toestel? Haal dan de stekker uit het toestel, wacht 20 seconden en sluit de stekker weer aan. Wacht tot het toestel weer is opgestart en zich heeft aangemeld. Test of het probleem is opgelost.

Mijn headset werkt niet, wat kan ik hier zelf aan doen?

Aansluiting controleren. Heb je een USB-headset, probeer dan een ander USB-poort.

Hoe koppel ik mijn headset met mijn vaste telefoon?

Lukt het niet om je headset te koppelen aan je vaste telefoon? Wij helpen je graag! Neem gerust contact met ons op.

Contact
Hoe kan ik mijn voicemail instellen, voordat ik op vakantie ga?

We helpen je graag bij het instellen van je voicemailbericht. Neem je bericht op, sla het op als een MP4-bestand en neem contact op met onze support voor verdere assistentie bij het instellen van je voicemail.

Hoe kan ik nieuwe gebruikers toevoegen aan mijn telefooncentrale?

We helpen je graag bij het toevoegen van nieuwe gebruikers aan jou telefooncentrale. Voor een vlotte afhandeling ontvangen wij graag de volledige gegevens van de nieuwe gebruikers.

Wat heb ik nodig om via VoIP te bellen?

Internet.

Mobiele telefonie

Hoe kan ik privé en zakelijk scheiden op mijn mobiel?

Je kunt privé en zakelijk scheiden op je mobiel door gebruik te maken van een dual-SIM telefoon, waarbij je een aparte SIM-kaart voor werk en privé hebt.

Kan ik op mijn mobiel uitbellen met mijn vaste nummer?

Ja, dat is mogelijk. Met onze VoIP-apps en -diensten kun je uitbellen met je vaste nummer via je mobiel.

Vast op mobiel integratie
Kan je gratis bellen met VoIP op je mobiel?

Ja, je kunt gratis bellen met VoIP op je mobiel, maar dit hangt af van de app en de omstandigheden. Apps zoals WhatsApp, Skype, en Zoom bieden gratis bellen aan via internet. Je hebt wel een stabiele internetverbinding nodig via wifi of mobiele data, en in sommige gevallen kunnen datakosten in rekening worden gebracht als je mobiele data gebruikt.

Wat heb ik nodig voor vast op mobiel?

Om je vaste lijn op je mobiel te gebruiken, heb je een VoIP-abonnement nodig dat je vaste nummer koppelt aan je mobiel. Daarnaast heb je een app nodig die VoIP-gesprekken ondersteunt, zoals een specifieke VoIP-app van je provider, of algemene VoIP-apps zoals Zoiper of Linphone. Sommige providers bieden ook diensten aan waarmee je je vaste nummer direct op je mobiel kunt gebruiken zonder een aparte app.

Vast op mobiel integratie

Integratie

Kan mijn CRM pakket gekoppeld worden met Bubble?

Wij koppelen met alles. Bekijk hieronder wat de mogelijkheden zijn voor jou CRM pakket.

Conniption marketplace
Ik krijg geen Bubble pop-up te zien, wat moet ik doen?
  • Oorzaak 1: de telefoonconnector is nog niet actief in Bubble. Zorg ervoor dat je de telefoonconnector inschakelt door op de schakelaar te klikken, zodat er een blauw kader omheen verschijnt. Pas dan is de telefoonconnector actief.
  • Oorzaak 2: als je telefoonconnector vereist dat je interne telefoonnummers/toestelnummers toevoegt aan de gebruikers in het partnerportaal (zie de handleiding van je Bubble-telefoonconnector), controleer dan of deze nummers correct zijn ingevuld.
  • Oorzaak 3: mogelijk geblokkeerd door de firewall. Controleer de verbinding tussen de Bubble-client en de Bubble-server in de Bubble-software onder Applicatie > Bubble-verbindingstatus. Als er een of meer rode kruisen zijn, wordt er iets geblokkeerd. Je moet dan de firewallinstellingen aanpassen. Klik hier voor de benodigde firewalluitzonderingen.
  • Oorzaak 4: er komen geen oproepgebeurtenissen binnen. In de Bubble-software kun je onder Telefoonconnectors controleren of de oproepgebeurtenissen doorkomen. Dit is ook een extra manier om te controleren of je de configuratie correct hebt uitgevoerd. Als er geen gebeurtenissen zijn, controleer dan de configuratie opnieuw.

Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.

Contact
Mijn Bubble pop-up is leeg, wat moet ik doen?

Neem gerust contact met ons op en wij nemen helpen je graag bij oplossen van dit probleem.

Contact
Kan Bubble gekoppeld worden met mijn telefonieprovider?

Wij kunnen Bubble koppelen met elke telefonie-omgeving. Bekijk in onze Marketplace de mogelijkheden voor jouw telefoonoplossing.

Marketplace